072-2223388

כניסה למערכת

 

בחירת מילות חיפוש לקידום האתר עם בוקסה


יש להבהיר כי מושג "מילת חיפוש" הוא כללי. הכוונה היא לאותו משפט,

מילה או צירוף של מילים שמבקר הפוטנציאלי של האתר שלך יקליד בגוגל .

למילת חיפוש יש מספר מאפיינים :


 

long-tail

 

תחרותיות

 

ככל שיש יותר אתרים בגוגל העונים למילת החיפוש שלך, וככל שתקציבי הקידום שלהם גבוהים יותר, כך תדרש להיות סובלני יותר,

ולהשקיע יותר מאמצים וכסף על מנת להגיע עם האתר למקומות הראשונים להקשת אותה מילת חיפוש .

מילות חיפוש ארוכות יותר הן בד"כ פחות קשות לקידם, והתחרות בהן קלה יותר.


לדוגמא : למילת חיפוש "מזגן" מקודמים אלפי אתרים ברחבי הארץ. לעומת זאת,

למילת חיפוש "מזגנים זולים בחיפה" מקודמים הרבה פחות אתרים, ובכך קל יותר לקדם את האתר לפי המילה הארוכה .

תדירות

 

תדירות של מילת חיפוש, היא מספר החיפושים החודשיים שמבצעים משתמשי גוגל עם המילת החיפוש הספציפית.


אופטימיזציה פנימית

 

על מנת שגוגל יציג את האתר למילת חיפוש מסויימת, יש צורך שטקסט בעמוד נחיתה יכיל את המילה. (עדיף מספר פעמים) .

כמו כן, מאוד מומלץ שתג < Title> גם יכיל את המילה.

keywords

Web Design By  GDdesign | Icons From FlatIcons